CARIERE LIFELINE

Familia Lifeline crește zi de zi. La fel și echipa noastră de consultanți medicali și personal calificat. Pentru ca fiecare viitor părinte să primească toată grija de care are nevoie. Vă invităm să aplicați pentru un loc în echipa noastră din București sau Timișoara: puternică, zâmbitoare, inovatoare. Așteptăm CV-uri aici:

CV


Alege orașul pentru care vrei să depui CV-ul:

Upload CV:

Prin acceptarea trimiterii acestui formular, înțeleg că datele mele sunt gestionate sub legea Nr. 677/2001.

Customer Care/Sales Support

Candidatul ideal:

  • Experiență de cel puțin 6 luni în comunicarea cu clienții;
  • Bună utilizare a MS Office (Excel, Word, Outlook), CRM;
  • Limba engleză la nivel cel puțin mediu;
  • Comunicare (voce plăcută și clară, fluență în exprimare, ascultare activă);
  • Atitudine pozitivă, orientată spre client;
  • Abilitatea de a identifica și rezolva probleme;
  • Inițiativă și pro-activitate.

Ofertă (bonusuri, beneficii):

  • Salariu de bază plus comision atractiv în funcție de rezultate;
  • Mediu de lucru plăcut, colectiv tânăr și profesionist;
  • Training intern și internațional.

Acțiuni de Customer Care:

  • Contactează clienții actuali sau potențiali în vederea derulării campaniilor planificate (programe de loialitate, oferte speciale, promovare servicii etc);
  • Răspunde și administrează cererile clienților atât prin telefon, cât și în scris și oferă soluții adecvate în timp util și într-o manieră profesionistă pentru îmbunătățirea și creșterea satisfacției clienților;
  • Realizează, folosește și actualizează baze de date cu clienți în funcție de diverse criterii;
  • Verifică veridicitatea și corectitudinea informațiilor introduse în CRM, baze de date etc;
  • Execută în condiții de calitate și eficiență campaniile planificate;
  • Actualizarea coordonatelor clienților și efectuarea sondajelor cu privire la gradul de satisfacție al clienților companiei;
  • Identificarea cauzelor generatoare de sesizări și propunerea de soluții.

Acțiuni Presales și Sales Support:

  • Realizează o primă selecție a lead-urilor din piață: informează persoanele interesate cu privire la serviciile companiei și desemnează contactele agenților din teren.

Acțiuni Recuperare Creanțe:

  • Sună clienții cu datorii pentru stabilirea de angajamente de plată și efectuare plăți;
  • Procesarea de modificări în profilul clienților, în conformitate cu procedurile specifice companiei;
  • Urmărește și analizează situația financiară a clienților.
Lifeline Banca ta de celule stem

Doresc să mă abonez la NEWSLETTER

Felicitări! Cererea a fost înregistrată cu succes.