CARIERE LIFELINE

Familia Lifeline crește zi de zi. La fel și echipa noastră de consultanți medicali și personal calificat. Pentru ca fiecare viitor părinte să primească toată grija de care are nevoie. Vă invităm să aplicați pentru un loc în echipa noastră din București sau Timișoara: puternică, zâmbitoare, inovatoare. Așteptăm CV-uri aici:

CV

Alege orașul pentru care vrei să depui CV-ul:

Upload CV:

Lifeline poate să mă contacteze telefonic sau prin email pentru un interviu în vederea ocupării postului pentru care am aplicat.
Doresc să fiu contactat

Prin aplicarea la un post în cadrul S.C. Lifeline Services S.R.L. aleg în mod expres ca datele personale comunicate împreună cu CV-ul transmis să fie sau nu păstrate și prelucrate cu scopul de a fi informat ulterior cu privire la disponibilitatea postului pentru care sunt calificat. Citiți mai multe la rubrica Politica de confidențialitate.

Customer Care/Sales Support

Candidatul ideal:

  • Experiență de cel puțin 6 luni în comunicarea cu clienții;
  • Bună utilizare a MS Office (Excel, Word, Outlook), CRM;
  • Limba engleză la nivel cel puțin mediu;
  • Comunicare (voce plăcută și clară, fluență în exprimare, ascultare activă);
  • Atitudine pozitivă, orientată spre client;
  • Abilitatea de a identifica și rezolva probleme;
  • Inițiativă și pro-activitate.

Ofertă (bonusuri, beneficii):

  • Salariu de bază plus comision atractiv în funcție de rezultate;
  • Mediu de lucru plăcut, colectiv tânăr și profesionist;
  • Training intern și internațional.

Acțiuni Presales și Sales Support:

  • Realizează o primă selecție a lead-urilor din piață: informează persoanele interesate cu privire la serviciile companiei și desemnează contactele agenților din teren.

Acțiuni Recuperare Creanțe:

  • Sună clienții cu datorii pentru stabilirea de angajamente de plată și efectuare plăți;
  • Procesarea de modificări în profilul clienților, în conformitate cu procedurile specifice companiei;
  • Urmărește și analizează situația financiară a clienților.

Acțiuni de Customer Care:

  • Contactează clienții actuali sau potențiali în vederea derulării campaniilor planificate (programe de loialitate, oferte speciale, promovare servicii etc);
  • Răspunde și administrează cererile clienților atât prin telefon, cât și în scris și oferă soluții adecvate în timp util și într-o manieră profesionistă pentru îmbunătățirea și creșterea satisfacției clienților;
  • Realizează, folosește și actualizează baze de date cu clienți în funcție de diverse criterii;
  • Verifică veridicitatea și corectitudinea informațiilor introduse în CRM, baze de date etc;
  • Execută în condiții de calitate și eficiență campaniile planificate;
  • Actualizarea coordonatelor clienților și efectuarea sondajelor cu privire la gradul de satisfacție al clienților companiei;
  • Identificarea cauzelor generatoare de sesizări și propunerea de soluții.
Lifeline Banca ta de celule stem

Doresc să mă abonez la NEWSLETTER

Prin completarea acestui formular alegeți în mod expres ca datele personale pe care le completați să fie păstrate și prelucrate de către Lifeline și ulterior să fiți contactat prin email de către Lifeline cu scopul informării cu privire la evenimentele organizate, informații și oferte în domeniul celulelor stem. Citiți mai multe la rubrica Politica de confidențialitate.

Felicitări! Te-ai abonat cu succes Newsletterul Lifeline

Notificare Cookie-uri Lifeline

Politica de confidențialitate | Lifeline - Banca ta de celule stem Lifeline folosește cookie-uri necesare pentru funcționarea optimă a website-ului, pentru analizarea comportamentului utilizatorului și pentru îmbunătățirea experienței online. Mai multe despre tipurile de cookie-uri pe care le folosim puteți citi la rubrica Politica de confidențialitate.